2012年2月17日星期五

Crabbing初挑戰 @ Thompson Beach



大熱天時37度 @星期6
天氣熱是大好日子去crabbing
我和oppa 由mawson lake 開車45mins 出發到 thompson beach

澳洲有一種蟹
是南澳獨有
由St Kilda到Port Pakham沿海
是blue swimmer crab


在澳洲crabbing的蟹
它們是有size and quanity limit
如果捉了比measurment 還要少的蟹就要被罰款150元

(不過都是那句,因為我們是backpacker,短期留在澳洲,
而且澳洲很大,很多時唔交罰款,之後都係冇左回事)


crabbing 要準備的tool :
1.是一個可以拖行的box (ice box最好)
   如果唔加條繩, 拖住黎行, 拎住個box 又重又熱, 好辛苦
2.crabbing rack , big w & target都有有賣 $13-16
3.hat, 係farm做野個種, protect埋條頸後面
4. sunglasses
5.鞋 (千奇唔可以著拖鞋, 因為隨時比蟹咬, 仲要行過她多石路和seaweed)

carbbing best timing:
summer, very hot day, 1hour before low tide or tide in
aware of tide in, really fast like river is coming


我地由carpark行左好內好內好內都未見倒有水
一直係沼澤地行
其實lee度本身都係beach, 只是low tide, 所以行到勁出
行左at least 3km -.-
我以為自己行緊返香港



行左15-20mins , 見倒有dd水啦
所以開始開工
我負責searching 邊d crab hole 可能是有蟹
就order oppa crab crab crab...

crabbing 搵個男人做
因為要crab得夠深先有...

水好清呀..d蟹仔一見了然...
其實再行出dd, d水到到knee 位置..
就唔洗係沙底搵蟹..
有時可以直接見倒佢地走黎走去係水底...





我的第1隻blue swimmer crab
你睇佢幾惡, 夾實我頂cap

我同oppa 第I次用 crab rack crabbing.
哇..真係好累
同埋今日又唔多蟹..
唔想愈行愈出..
所以捉左2隻 就走...

不過真係好好玩..
oppa話下次再做足準備功夫...
要捉一個basket返黎..


好靚的salt crystallization pans





返到屋企
其實我係total no idea點樣整蟹
不過想試真d blue swimmer crab
清蒸就算

第1次殺活蟹
好驚佢地夾我呀
估唔到細細隻都有d蟹膏仔

只能說真係好好味
第1 真係好fresh
第2 個個都話blue swimmer crab好味
唔知點形容
好juicy好甜d 蟹肉


沒有留言:

發佈留言