2010年11月10日星期三

AUCKLAND CITY

我喜歡充滿城市氣息的地方
雖然我在奧克蘭
只待了六天
但我喜歡上這裡了



在這裡
自己一個人拿著地圖
周圍去


走去圖書館的時候
見倒red bull mini車車
諗起以前返工好開心既日子
不過香港就唔比擺咁大個can係車上了



art gallery是每個地方必去的
NEW ZEALAND周圍都會有唔同STYLE既art gallery
睇極都睇唔完真係



去左auckland既university
好似古堡咁 又大又靚




之後去左albert park
坐係度睇書
一睇就唔見左幾小時



係auckland既生活宗旨
因為我們仲未找到工作 而且仲係好lost
salad,面包,即食面,蛋
成為左我地既朋友




同backpacker買左magic bus之後
我地3個應該為佢帶黎一大畢Comission
所以佢請我地2個飲beer
係我第1次試nz既啤酒



好好味..同香港好唔同..
好甜..
我最中意就係gold export...


沒有留言:

發佈留言