2012年6月18日星期一

拿了Visa Label啦!!!!


黎左澳洲成年..
馬不停蹄地返工..
星期一至五都冇時間..
有時必要時去銀行整野..
都係lunch time去...

上星期..
最後的工作last day了..
沒有工作的第1個星期一...
立即去immi office拿visa label...


South Australia Immi Office
Time : 9am-4pm
Address: Level3,currie street,adelaide



入到去排隊..
reception就問點解要去visa label啊?
係咁解釋比我聽宜家唔洗嫁啦...
我地就講左個小謊話..
話我地份工個boss要睇我地既label...
仲嚇我地..要比錢...

不過最後佢都比左籌我地叫我地排隊..
仲冇啦啦問我男朋友 .."多謝" 韓文點講????? -.-
仲比左張form我地填返d資料...




等左30分鐘倒...
就入去counter...比左passport佢...
print一print張sticker出黎就ok了...
成個過程..5分鐘都唔洗...







其實又真係冇咩人會知同會去拎...
其他排隊拎visa label既得2個..都係印度人...
不過見倒passport又有nz label 又有aus label...
開心d..想再拎多幾個國家...

沒有留言:

發佈留言