2011年10月12日星期三

白工的開始馬鈴薯工廠

找到這份工作的原因都幾亂打亂撞
係因為oppa係蘿蔔廠d tray ticket度搵倒好多唔同工廠既ticket
個d ticket通常都有晒address同tel..
所以我地膽粗粗打去工廠直接問vacancy
點知好幸運地有 我地2個都有offer
謝天謝地

我地2個第2日就開車由vic去sa啦
途中唔知點解要check車 要throw away晒d食物
我地幾驚要罰錢


星期四正式開工
同日induction...仲有一個台灣女仔同香港女仔
我地第1次做白工
好多好多form要填...人工有18.61都幾好..
過左38小時..仲 x1.5...同9% super...



工廠好多好多台灣人有成10幾個..仲多個外國人..係咩料...


我個position係small potatoes grader..
好輕鬆..




上班的時候...
望到外面的view..
真係好似一幅畫...




做左2星期..
就收到工廠要維修..停廠1個月的消息...




smoko room..



下班是最開心時候...



lee度簡直係超級country side,,
super market都冇間.
仲要得個一間雜貨店..成日都賣過期野 ...
我地係度住caravan park,..
貴到呢...115per week...per person... >.<




係度一個星期可以拎1包 5kg既potatoes 返屋企..
我地1日3餐都係potatoes >.<




我地係度差唔多做左1個月..
本黎星期3先停工..
不過我地幸運地...之前係一間carrot factory留過資料...
今日lunch time打返比我地..
所以我地提早5日離開...

最攪笑既係我地個日咁岩..
本身個日....
我地搬晒d行李上車..打算放工之後就check in backpacker...
雖然只係住多幾日...但可以慳多30蚊....
所以我地放工之後...唔洗執行李..
直接離開...就去carrot factory個邊了....





沒有留言:

發佈留言