2011年12月2日星期五

12月近況+ 南澳又係蘿蔔廠的日子

自從10月中由鄉下出返城
係城附近搵倒份工後
就一直到現在了
差不多一個月多

黑仔事件一直發生係我地身上
冇返D 阿Q精神
都唔知點樣可以生活落去
不過其實我又幾enjoy
雖然有d變態
咁但係做所有野都smooth既話
就好悶嫁啦

話說由比人偷左個GPS開始
之後車門,車窗又壞..仲有leaking
再比人偷錢..
到最後琴日個屋主話唔比我地再係度住
仲要咁岩撞正我星期一生日
打算去kangaroo island
d行李點算 ??????????????

唉 唔得理咁多
最多咪訓車
過埋聽日又要過d冇internet既日子
唔可以再睇pps同youtube
反而最sad

襯最有network..打埋個carrots factory

----------------------------------------------------------------------------------------


仲記得返工頭1,2日有幾慘
由swan reach開車到adelaide
第2日係angecy簽完contract就即去返工
搵地方住既時間都冇
第1日返工就收9點
唯有ja車出返city住backpacker

第2日同老板請半日假
搵倒地方住..行李都唔擺..
比租..拎key..走人
第2日返工收11點..
累到死...仲要執行李 -.-

好在之後既日子都唔錯
除左黑仔個幾單

這間工廠只有我們2個working holiday
係度做野個d 都係印度人, 越南人,柬埔寨人....仲有d aussie
我地第1日返工
佢地都對我地2個好好奇咁
問好多問題

我地2個好開心
竟然有一個工作地方冇台灣,冇香港,冇韓國
而且supervior又好錫我地2個
成日就黎放工   都叫我地走先
唔洗我地cleaning

我都唔知自己係咪蘿蔔命
已經第3次係carrot fcatory做野
令我諗返起new zealand係auckland第1次返工
洗蘿蔔個種臭味
同埋奇形怪狀既蘿蔔人

短短1個月多
已經咩position都過晒
grader,packer,re-packer...差在sticker
因為lee間shed好似家庭式咁
好free

自己中意幾時去廁所又得
隨便同人地交換position又得
最好係光明正大...大大聲傾計..
最開心我同oppa又可以一齊做野..
我開crate...佢擺carrots落去...

係度我地中於儲倒錢
雖然18.6/hr唔係好多
但係1日10幾粒鐘就唔錯







日日做埋同一個動作 真係好想死














工廠外







first sort  係度出口既carrot 真係咩形狀都有





smoko room






左起:我見倒個身先... 之後打算幫佢搵個頭....合埋就變左個人
中間:係極細carrot..短過手指尾
右: 超長大根



 心心孖蘿蔔







工廠體就係咁
右邊係main machine ..pack woolworth既
左邊要黎pack 自家品牌carrot同iga




一個個box 排隊...


第3部machine...要黎pack box...
做野既時候就係要著到咁嫁啦







沒有留言:

發佈留言