2012年3月12日星期一

Gorge Wildlife Park 抱抱無尾熊

 
Gorge Wildlife Park
Address :  Redden Drive, Cudlee Creek, South Australia
Entry fee: $15


今天我們由MAWSON LAKE10:30出發
開車30分鐘便到了
由於今日係easter monday..public holiday..
都幾多人

今次最主要目的係要抱抱樹熊...
一日有三場..
11:30,1:30,3:30...


佢地有2隻koala可以比人抱...
相機用返自己個部就可以了...
真係free hug...

黎左aus咁內..都係第1次抱koala..
好似bb咁..工作人員擺係你個身度...
比d樹葉佢食...
就係咁樣..佢有佢食..我有我影....



wildlife park 有提供gas bbq...
所以我地自己準備左d食物...
好好味啊...


食飽後先打開始周圍行...
其實都係同我地去knagaroo island個wildlife park差唔多...
不過lee度多dd動物...


3小時就行完成個park...
我地1:30再去同koala影多次相...
抱多佢1次...




我諗我係australia都唔會再去zoo同wildlife park嫁lu.....

沒有留言:

發佈留言