2013年9月12日星期四

|草莓農場工作初體驗|



其實去澳洲之前一直都好想試下草莓農場既工
每個女仔都會對草莓有幻想嫁嗎
又紅又甜又可愛
而且香港人好鐘意比錢摘草莓嫁呢


黎左澳洲差唔多2年 一直都做工廠
我怕黑 我怕辛苦 我怕日曬雨淋
好命水地又一直搵倒工廠既工做
但宜家簽証得返一個月 冇工廠肯請我地就黎要走既人
死死地氣 好唔願意地搵左份草莓農場既工

南澳洲既草莓季節10月中先正式開始
所以我同oppa係唯一兩個員工做d preparing既工作


季節開始前要準備既工作其中之一 是拔草

oppa咁高彎腰都真係幾辛苦下
彎足8粒鐘 你都咪話唔累





這些就是未熟的草莓
過多一個月就會變紅色 可以食嫁啦

寂寞的農場
很大  但只有我地兩個返工
唔知幾時先做得完呢=


今日有一個新體驗
就係坐lee架農場四驅車啦
有幾好玩喎 
Oppa駕駛技術仲好好tim



Smoko Room又大又乾淨
最緊要有兩個微波爐
唔洗等叮飯

草莓農場好利害
除左係南澳有農場之外, 係QLD都有草莓農場
幾百人跟佢搵食
咩國籍既人都有, 第一見到咁多語言既wash your hand


不過草莓農場最主要最多都係韓國人
農場主人仲大讚韓國人勤力
係咁叫我地十月中一定要返去幫佢手
可惜我地十月中就要離開了

係廁所見倒lee隻紅色蜘蛛
好恐怖呀

其實做農場都唔錯嫁有時
係工廠日日剩係困住係個密室咁
又嘈又唔可以一邊聽歌一邊做野
相反返農場就自由好多啦
而且返工既時候仲可以望倒咁靚既景




農場好大
除左草莓 仲有vineyard

拔完草就安排去種新樹苗

第一次係雜草度要自己搵新樹苗
掘出黎再自己掘洞埋係地底
掘開d泥個時 有好多蚯蚓 蜘蛛走晒出黎
好驚 好嘔心啊

這間係農場主人既屋企
好正 又有噴水池
成個城堡咁

歡迎大家加入我的Facebook Fanspage
https://www.facebook.com/hkbusanoppa



沒有留言:

發佈留言