2013年3月3日星期日

加入清潔工人行列...


星期六晚上
在公園有大型演唱會SOUNDWAVE
可惜我不是參加者
而是做演唱會後的CLEANER -_-

星期六本來就要上馬鈴薯工廠..
十二點半下班後..
休息一會兒..晚上十點就出發到公園..
第一次做CLEANER
好像會好好玩


因為需要用到大量膠袋
所以負責人叫我們都把膠袋掛在腰上
能掛多少就掛多少




上班前精力旺盛




眼看到的只是一小部份而已
要清潔的地方比幾個足球場還要大


我們就這樣彎下腰撿地上的啤酒罐, 啤酒樽, 食物....
還撿到銀包,大量零錢 ,名牌太陽眼鏡
而且有時候我還看到內褲,鞋子 -_-
真不知道他們在演唱會時都幹什麼???



smoko time
是次清潔是跟韓國仲介工作
所以除了我之外 全部都是韓國人
他們十個有九個都吸煙
no good no good




經過8小時蹲下, 彎腰撿垃圾
我都快要死掉了
累到不能再累
最好笑是我們清潔了8小時還未完成
仲介問我們想不想OT
想的話可以留下來繼續工作

倒真的是有人留下來
我們兩個不行
多做一小時後就回家了



由天黑做到天光



回家去了!!!
拿了好幾大袋啤酒罐回家,
賣recycle是南澳專利呢
真的好多
應該起碼賣到AUD100以上

上班又有工資
又撿到現金 又有啤酒罐賣
一舉三得
做CLEANER都真不錯

2 則留言:

  1. 想問下點搵嫁d中介公司??係咪好似hk果d咁,你交低cv俾佢地,
    佢地有工就搵你?
    [版主回覆04/06/2013 18:37:25]上網周圍search仲介地址嫁ja...
    通常上佢地個網apply又有..直接去放低cv都有...

    回覆刪除
  2. 你好呀
    請問你做薯仔間野有沒有地及電話???
    及韓國仲介有資料可給我嗎?
    我現有澳洲等工作中,好有興趣呀

    回覆刪除