2013年7月4日星期四

[悉尼達令港的日與夜] 與Darling的約會





Day & Night In Darling Harbour




今次去悉尼我地上網搵左間sharehouse住兩晚
sharehouse個地點都幾好
係chinatown 所以去邊都幾方便

一大早係chinatown行去darling harbour
都只係15分鐘
行過去經過好多幾靚既餐廳 仲有個公園



露天cafe配早晨早餐和放假的心情
真係一流


行到去I-site就知到左Darling Harbour啦


第一眼望見達令港
真係超靚
比得上香港維港


旁邊有間星巴克
叫左杯long black同green tea latte
同oppa慢慢商量行程
因為今次出發之前 馬鈴薯工廠實在太忙
完全冇時間plan行程


飲完咖啡出到黎, 第一次見倒小型飛機係個天空度寫字
當日係復活節  係倒轉左既 JESUS=LOVE
超西利呀





達令港的另一旁都是餐廳
商場入面有FOODCOURT


外賣左個PIZZA
坐係海邊
係陽光下一邊食一邊睇表演
我已經愛上這裡



架船係間餐廳黎架
價錢都唔算好貴 不過都冇咩特別我覺得


而一路行
行到最後就係National Maritime Museum
海邊泊左好多唔同又大又有歷史既船
不過架架都要比錢啦緊係 如果想參觀既話





之後我地由達令港行左去Fish Market
另一篇BLOG->
澳洲悉尼魚市場_品嚐新鮮美味海鮮

去完fish market返返黎
行過條大橋 去到darling harbour的另一邊




另一邊超多人
有三個唔同既park都係晒lee邊
而我地就去左其中一個係Sydney Aquarium


去完水族館出返黎已經天黑
又走返過去打算夜晚係海港旁邊食晚餐
當晚係星期六 夜晚有FIREWORK



旁邊有好多人坐係度等睇FIREWORK


我地行左幾個圈
最後就決定食這間餐廳


我地兩個坐外面
個feel都幾好


我就叫左個Pork Rib, Oppa就叫左個Rump Steak
同一人一杯啤酒
埋單47蚊
我覺得都唔算好貴
係悉尼 仲要係Harbour Side
差唔多啦



食完野再周圍易下夜景
轉個頭再去食好出名既甜品
另一篇BLOG->
 PANCAKES ON THE ROCKS






Follow Me FANSPAGE

proto2

1 則留言:

  1. very good I visited there few day ag.o. But I dont have much money and I just walk around

    回覆刪除