2012年1月17日星期二

出紅疹


由上星期三開始
手臀開始出紅疹
初初好似比蚊吱咬
到現在愈來愈大
同腫腫地
極之癢



開頭我以為比蚊咬
成日抓 抓開 範圍就愈黎愈大
仲會走去第2度
bull shit

星期日去左 pharmacy..
pharmacist比左支藥膏我茶
成份係類固純既一種
佢話茶左一個星期都唔好
就要去睇醫生


我現在茶左3日
有d位好似好左
但係有d位都仲係好紅好腫

上網睇左好多abt 類固純既副作用
都真係幾恐怖
攪到我驚驚地

皮膚既野真係手尾好長
我到宜家都唔知自己因為咩過敏源
而出紅疹

宜家澳洲天氣好熱
返工地方仲熱又冇冷氣
勁勁勁癢
所以今日冇返工 好好地休息一下
如果到到星期五都仲未好
就去去看醫生了

我都唔知係澳洲睇咩醫生好
是但一間診所,去醫院...
定係咩呢????
我剩係知我預備要嘔好多錢出黎囉

但係我諗西醫都係比類固純我茶
我好想返香港睇中醫呀
係度睇醫生 佢up咩野
我都唔知 講d專業名 我又鬼識聽

好煩呀
我咁大個女都未出過紅疹
到底會唔會因為太熱..UV又強
定係我真係食錯野..
定係間屋係新屋既問題..
定係做野地方太多塵..
定係精神壓力大...

如果生上面...
我會想死..唉

要介口..
咩都唔可以食..
我這幾天都係蒸菜食..
有時加幾啖飯就算..

沒有留言:

發佈留言