2012年8月24日星期五

遠距離的戀愛

 

在澳洲旅行後
各自回到自己國家已一個半月多


大家都有自己的任務要完成
唔再好似係澳洲咁24小時都在一起
幸好科技進步
唔洗再成日係屋企等長途


一等閒就skype
去邊 做咩 買左咩 我既朋友係點 都想同對方分享
send msg同foto都好方便 有kakao talk


雖然我地2個都在不同很遠的地方
不過感覺一點唔陌生
只有思念愈來愈增加


有時都會埋怨佢
成日掛住溫書
唔覆我
不過轉頭又比佢哄返
話努力溫書都係為左我地既未來


我成日都提醒自己
要做一個不埋怨不投訴
善解人意又溫柔既女朋友

可能一星期只會skype兩,三次
講下大家最近生活..有咩計劃..
佢最中意問"我有冇肥到呀?" 好可愛



有時一齊睇pps..
好似係澳洲咁...





大家生活多忙也好..
和朋友出夜街也好...一定等埋先訓...
睡前一定要say good nite..
kiss 同say love u =)




뽀뽀 ㅎ ㅎ





我地11月先會再一起去澳洲
不過唔見3個月真係有點難 he
最後還是給我買了機票



九月三日
要出發去釜山見面囉!!!!


反正我覺得真心喜歡對方
即使距離幾遠
國籍唔同  語言唔同又好
都唔會有影響

 


 


1 則留言:

  1. u 2 真係好SWEET.好SWEET
    [版主回覆08/27/2012 21:57:07]哈哈哈
    小別勝新婚啊ma

    回覆刪除