2012年8月28日星期二

越南西貢胡志明市@簽証+機場交通+District 1酒店 bali hotel

是次申請越南travel visa比較煩
因為人在澳洲 所以搵左下面個網址幫手
http://www.myvietnamvisa.com/

申請左之後會收到order id同application id
唔同時間有唔同價錢
想愈快申請既愈貴 我申請個個係7日
要比20usd service fee
7日後就會有封approval letter
記得print出黎

之後去到機場再有一個位置係交visa fee
填個人資料 同交USD25

注意: 去越南前記得預先準備USD零錢
本人就係無USD... 只有AUD
 當時AUD既對換率係高過USD...
但係越南相反USD高AUD好多..

 咁我又冇其他錢..別無選擇..
咁佢話要收我AUD30..我都OK...
我比50AUD佢..點知佢找返15USD比我 -.-
之前都睇過資料..越南機場人員都會貪污..
所以我無問無眼神接觸..
只係心驚驚想快D出去....



第一次去一個地方
機場係無人
而且連行李都冇

出到去超迷網
一粒英文都無
最熟悉係有間BURGER KING


之前搵資料 坐的士跟標都係HKD80
好多的士唔同價
有D著越南服飾既姐姐行埋黎
用流利英文問去邊
報價要HKD200 都傻傻地
我地講價HKD100  都唔想做我地生意


好在世界仲有好人
我見有架巴士係度等客
但係司機唔識講英文
好在有個妹妹仔識講
仲幫我地把英文地址TRANSLATE越南文比司機知
等佢到左可以叫我地落車

真係好開心..好似執倒寶咁...
慳返成百蚊 夠我地食足三餐




BALI HOTEL
C82 Bui Vien St,. Pham Ngu Lao Ward,District 1,HCMC
AUD25 = HKD 200 /per night


同區內算係好新
有些房間仲裝修緊



服務唔錯喔..態度都幾好..
仲免費借變壓器比我地...



早上有free breakfast..
唔好有太大期望啦...
多士..香蕉..炒面...炒飯...
如果遲左...冇晒野食...
姐姐就會煮越南湯河比你架啦...

 
住係這間酒店都幾方便
因為遊客區就係係Pham Ngu Lao
一條街直路一路行
而酒店就係中間
對面就係便利店 有pub, 餐廳, travel agent
不過係晚上嘈左dd
 

4 則留言:

  1. hi你好我想問下之前申請vietnam visa個時Nationality禁左咩呀?因為我搵唔到香港同埋我都係係澳洲返singapoer 去vietnam玩?有冇一d咩要特別注意呢??
    [版主回覆04/30/2013 18:21:36]按左香港呀我....你係去HO CHI MINH CITY???? 準備多點零錢...買野最好唔好比大紙...佢地唔興找錢嫁....同埋US DOLLAR好普遍..周圍都會收....計落有時JOIN TOUR買野...比US仲好過比越南錢....AUD係越南錢好唔值錢....低過US DOLLAR好多....所以去之前你最好唱定D USD....個邊D HOSTEL, BACKPACKER, 好平....USD8 一晚都有....去到CITY好多人走埋身嫁....你搵住地方記得一定要要求先睇左房先...

    回覆刪除
  2. 同埋我都係同我韓國朋友去呀??有要注意嗎??thank you
    [版主回覆04/30/2013 18:22:49]越南人好中意韓國人....我男朋友去到好似變左明星咁...
    可能佢個樣一睇就知韓國人...好多人問佢係咪韓國人...
    之後有D會黎影相 -_-

    回覆刪除
  3. 嗨,我通过 https://www.vietnam-visa.com/获得了我的朋友的签证批准书。 你听说过这个网站吗?

    回覆刪除