2012年8月27日星期一

南澳旅遊局 X Jacob's Creek Cool Harvest Wine Tasting

今日去左由南澳旅遊局 X Jacob's Creek 在日航酒店舉辦的活動
 





是次活動係推廣 Jacob's Creek 既新collection ~ Cool Harvest
有三個味道
話明cool harvest 即係晚上先採葡萄 因為澳洲日夜溫差大
而葡萄在晚上採的情況下
糖份會高點 酒會更甜 更fresh
所以女士們最岩飲


而且也推廣南澳的旅遊地方
住左係南澳成九個月既我
當然熟晒有咩好玩
不過其實我仲有好多地方未玩
好似開飛機 睇鯨魚 德國村 outback travel........

其實係澳洲已經去過澳洲最大的葡萄酒出產區 Barossa Valley...
而且我只係去左一個Winery..
就係Jacob's Creek..個時已經好中意這個牌子...




南澳旅遊發展局代表送左個福袋
有一些旅遊資訊
一隻好得意既公仔




好在我係澳洲冇買樹熊公仔...
好特別









不得一讚場地很棒
一路飲酒 一路睇住香港個景




Jacob's Creek 代表講解今次既新collection
佢話仲有2款sparkling wine..,
但係香港未有..
咁就岩啦..等我返返澳洲既時候..
買黎試下...




三個味道 (由左至右)
Sauvignon Blanc
Pinot Grigio
Shiraz Rose

我自己就中意中間個支..
果味好濃...
ROSE 都唔錯...夠8搭..




酒店都安排左野食比我地配酒
第一道有美國香煎牛聊粒, 香辣蝦 & 三文魚
第二道有鵝肝, 藍莓芝士餅, 朱古力慕絲脆餅





好開心
過左一個很快樂的下午
感謝邀請

沒有留言:

發佈留言