2012年8月29日星期三

泰國芭堤雅市內交通 + 曼谷機場巴士去芭堤雅 + 芭堤雅回曼谷EKAMAI巴士

這一架是芭堤雅的巴士又是的士...
司機見到旅客停下..問佢地上唔上車..

要上車就自己走上去..
落車就按鈴..
千奇唔好問司機幾錢..
一問左去邊幾錢..
佢當係包車...至少要比baht500..
咁佢就唔車其他客..
直接送你要去既地方...

如果唔係..就一律比baht20..
去邊搭幾內都係..
架架巴士都係一樣路線..
除左你去walking street尾既碼頭..
咁你就要講聲..
如果唔係...架巴士好少入埋walking street...
 



好方便
基本上要去既地方都可以去晒


如果要去bus terminal搭巴士返曼谷
咁就記得見倒這個海豚噴水池就要落車
向左手邊方向行

就會再見倒一架個d車
大大個字寫住去bus terminal嫁啦
上車又要比多20baht
坐一陣就到巴士站




巴士站就係咁既樣


排隊買車票
認住要買ekamai
係曼谷既巴士總站..
記得係總站先落..
中途停幾多次都唔洗理...
一落車就有bts ekamai站嫁啦...

中途落車佢唔比你拎行李嫁...
除非你得手提行李又跟身啦...


睇下自己班車幾時黎..
都幾多人搭...



好平呀
124baht咋
租架van返去至少都1500-2000啦...



上車前
雖然都有人check你張票
但係佢地好hea
自己望清楚個牌
因為架架車都一樣樣



p.s
因為我都係第一次搭
搭到咁上下
見倒有bts站
所以打算中間落
唔洗去總站先落
點知我地同另一對韓國情侶落左車之後
打算打開個擺行李個度

突然架車開走左
我地呆左囉 個韓國女仔勁勇
一路追車一路拍車門
好在有途人幫手叫司機停車
個阿姐先講總站先可以拎行李

好驚險
差點兒就要和我的行李說再見


曼谷機場到芭堤雅市內

係機場落一屠
外面都係的士同巴士
見倒這個counter就是囉



坐巴士到芭堤雅都係總站落
之後芭堤雅的士就會車晒d人去唔同酒店

* 記得準備泰文地址
   英文地址 大多數他們都看不明



3 則留言:

  1. 我想問下曼谷機場有架巴士去pattaya 係咪姐係bell service??因為我落機時間係11:25 趕唔切bell service 12pm班車,,想睇下機場係咪有巴士去.?程序係點?
    如果我係pattaya番bangkok搭巴士係去邊到搭?車程太約幾耐,,班次係點?thx
    because 第一次去pattaya!!
    [版主回覆09/11/2012 14:20:13]係呀..曼谷機場得一架巴士公司去pattaya就係bell travel service..
    班次30分鐘就有一班..機場落一層就是了..
    pattaya番bangkok搭巴士就係去pattaya bus terminal啊..
    我個blog有show地圖,,,圈圈左..你可以坐pattaya taxi去...
    噴水池落車..再坐車去bus terminal..
    車程都係2小時倒....班次都係30分鐘一班...

    回覆刪除
  2. 我想問新機場定舊機場?

    回覆刪除
  3. 請問新機場搭巴士或鐵路去曼谷點去呀?謝

    回覆刪除