2012年8月11日星期六

韓文速成課程lesson1 @大韓韓國語言專門學校

8月7日上完第1堂
時間係7pm-9:30pm

一行到入去課室
已經見倒個韓國女子樣貌的韓籍老師
老師叫이시수
主要說英文同普通話溝通





第1堂好簡單都係教發音
同埋跟住書教我地生字
但有點失望
因為老師英文同普通話都唔係太好
好多時
我地問問題 佢都解除唔倒
佢既英文唔可以流暢地解釋
況且有時佢根本唔知點解釋


都係個句韓國人好多都識講唔識教
好多時講you know就跳過左
好明顯老師教既經驗唔多
唔知點應對學生既問題


好容易verb同noun既分別都講唔出
剩係話寫係咁寫 講係咁講
嗯 我諗如果唔係我學過 應該唔知係講咩


不過老師都幾nice幾funny
但教得好我就唔認同
我同隔壁位同學成日都問 : 你知唔知佢講緊咩
講野有時子彈咁快
問多2問又話唔洗學到咁深

講真
有dd 後悔報左lee間

一小段上堂情況





這2本係學校買的!! $300蚊
左邊本書唔錯幾好...實好..講得好detail...
自己都打算去韓國個時會買埋另外的grammer book

右邊個本就似幼稚園copy book



下面係我自己買黎溫書既



有晒topik既part paper...
教既野都幾難...grammer,做句最主要...

這本oppa都讚
生字都幾實用...得閒就拎出黎記幾個....


 


沒有留言:

發佈留言