2012年8月24日星期五

香港老師 lesson5 @大韓韓國語專門學校

之前頭三堂都係韓籍老師教
到到第三堂既時候
就有個課程同老師既問卷調查
問心個個黎都係想學好韓文
唔係好似以前比阿媽迫讀興趣班玩玩下
所以問卷調查  我真心填老師有很多不足

到到第四堂 因為韓籍老師請假
所以取消一堂


到到第五堂 有第二個老師黎教喎
學校交待綜合左大家意見
所以換左老師
我即刻對間學校另眼相看
原來佢都真係會保障老師既質素

我之前仲覺得間學校本身教日文
宜家又教韓文 都係副唔係正
開班又多 所以請D無咩經驗教既老師
宜家就放心晒
我開始有係度繼續讀既諗頭

都可以放心推介這間學校比朋友




老師係香港人
操流利廣東話 問問題同解釋都好好多
其實初班最好係香港人教
打好個底 明晒之後 先同韓國老師學會話會好好多


而且MISS真係好值得一讚
簡易明白 講解得她清晰
而且上堂又成日印NOTE比我地做listening
我覺得這part真係好重要

又安排同學和同學之間有亙動
用韓文對話既機會 老師就會係側邊聽下你講得岩唔岩
好過打開本書 一路講一路講
咁樣令大家同學仔都深刻d 入腦d

有時可能書無既資料
老師都印左出黎比我地
仲印埋功課比我地返屋企做
雙管齊下



因為之前個老師請假
所以原本2個半既堂變左3個半
真係好d累同肚餓



最後都係要自己返屋企都要好好溫書
語文先會有進步

3 則留言:

  1. 你覺得韓文難唔難學架?
    [回覆08/27/2012 23:35:51]thank you~
    [版主回覆08/27/2012 21:55:45]我自己覺得唔算好難....
    好易...記晒就識讀韓文了....
    不過唔識解姐...
    慢慢學多D生字..就OK了...

    回覆刪除
  2. 我之前係HKUSAPCE 到讀,佢係韓藉老師教,佢用英文解釋,但係我的英文真係好差,都聽唔明,真係想搵個香港人老師教,見到你個BLOG咁寫,真係想去依到試下,多謝你的分享
    [版主回覆10/14/2012 23:45:25]即刻英文好唔好都好啦...我都係覺得用英文解釋係好難明...
    因為就算香港老師講廣東話解釋文法..都需要一點時間消化....
    而且之前教我的韓文老師...英文都幾差..完全唔知佢講緊咩....
    個老師教得幾好..如果我有時間..我都會想搵返佢教...

    回覆刪除
  3. 請問係邊間分校上堂?
    Thanks!

    回覆刪除