2012年8月28日星期二

胡志明市@湄公河一日遊 Ho Chi Minh City Mekong River

第三日我地參加左個Mekong River ONE DAY TOUR
超抵 USD8
又搭車又搭船 仲包埋LUNCH

Tuan Travel
32 Bui Vien St, Dist. 1, HCMC



係我地住既酒店行幾步就到

早上7點30便集合
全部都係外國人
只有我兩是亞洲人呢




坐三粒車先到 -.-
訓到傻下傻下


個景幾靚
唔錯唔錯 我地唔係住這架船
我地個架靚D


第一站: 參觀椰子家庭工廠
有好多唔同口味既椰子糖, 椰子油.......................



一班姑娘在做椰子糖....





之後坐船去左一個小島
這個是食飯的餐廳


免費的午餐
當然都唔期望好豪華啦
2條春卷.一塊豬肉..
 

在這個島自由活動一小時..
我們買了些榴槤,龍眼坐在樹底下慢慢食
之後可以免費租單車
環島遊

不過身型小的我  單車對我來說真在太大
所以唯有坐在OPPA的單車尾 -.-


又出發去另外一個島







 

去參觀蜂蜜廠
一人試一杯蜜糖水加青檸
咩都無買


個個人排隊要同這個咁恐怖既蜜蜂影相
我打死都唔制啦



重點來了
參加這個TOUR 最想就係坐這個小船
穿越水上樹林


頂帽借比你嫁咋
走要還返嫁
其他船家既阿婆阿伯有問遊客TIPS
不過我地個個又無喎



之後仲有個活動係睇佢地唱歌玩樂器
咁我地就坐低 食生果飲茶咁
都幾悶下
2點半多就要回程啦

沒有留言:

發佈留言