2012年10月6日星期六

澳洲二簽令我茶飯不思


 


我真係好憎我自己
因為我其實7月中已經返到香港
但我好懶
遲遲都唔網上申請二簽
拖到9月中先黎申請

其次因為個個朋友都話好快
好似一簽咁一個星期就批
所以我無驚過
仲一早買左十月尾機票

抽獎既野總係有我份
我男朋友申請左
體檢完  真係一星期批左
而我申請完
因為個一星期都唔得閒去做體檢

9月16申請
9月25做體檢
體檢完3日後先會send個肺去immi
點知星期6,日,1,2
4日中秋國慶假
10月3日 immi先收到我個體檢

我9月28收到immi 寄比我既郵件
要我交second visa既所有statement

*我覺得係因為我拖左一星期都仲唔去做體檢
所以先抽查我

10月3日
郵局開返
我即刻send晒需要既野

bank statement
1263 form (88天既job collection)
pay summary


EMS 去澳洲$132蚊


不過澳洲人有時手腳好慢
我驚三星期都未批到

其次係我1263 FORM 填既資料,ABN等
係工廠資料
但係出糧既銀行資料,PAY SUMMARY既ABN係agent既資料
唔知咁樣有冇問題

之後就係一份工既agent abn既地址係悉尼
因為悉尼唔係二簽既地址範圍
佢唔計我點算


好多野驚好多野煩
怪就怪自己懶老定啦
真係驚餐飽宜家

男朋友突地從韓國黎香港
就係打算可以一齊出發
如果又要分開
佢自己去澳洲先
真係會好唔開心


我地兩個未來生活都gamble晒係澳洲搵錢
唔可以有咩差錯嫁
又係一個長長的星期六,日
星期一開始又好似神經咁係咁開e mail睇


唔知點解總係覺得自己好唔岩好唔想係香港生活
男朋友話 如果我個二簽真係有咩大吉利是既話
佢都話佢會返韓國 咁我到時可以轉投韓國既whv啦
但係搵錢夢想就..............
比我儲多二十萬就夠嫁啦 求下你 天哥


6 則留言:

  1. hi..你的blog很好看~~我覺得我跟你性格有點像~我也不喜歡香港的生活工作模式~也是ive畢業後工作一年才出發~~所以我和你年紀應該差不多~~09年第一次working holiday au體驗生活,10年回港一早已申請好2簽但後來卻待了一整年2011年才再出發第2年working holiday au,,但今次主要目的是儲錢..但我不像你到處走感覺很free~~ =}
    我只是stay在同一間廠努力~~這一年意想不到認識了一位澳洲男朋友,,今年9月中visa到期我又回來香港了..但我的心已不在這, 希望可以係澳洲發展生活覺得比較岩自己..11月頭我又會再回去..但今次是讀書為未來好好計畫!! 我有hk朋友都是跟韓國人拍拖的..我上年7月去過korea玩..都好中意korea~~都曾經想過要到korea working holiday可是我韓語真係是0..後來打消了念頭~~haha~~上2個星期去左日本我覺得都不夠korea好~~希望你之後會有更好的working holiday體驗n can stay there~~^^~ 可能有機會在澳洲遇到你?? 我在melbourne study!! haha!! c u~~~
    [版主回覆10/08/2012 16:45:12]我去澳洲WHV 2年最主要都係儲錢...打算打完工兩年...再拎travel visa慢慢玩...
    澳洲慢活生活真係好開心...我地都有想過留低...
    不過聽講宜家申請做cityzen愈來愈難...
    我都同你一樣..個心已經唔係香港..特別今年返到黎..
    覺得香港愈來愈多負能量國家....而且前境又好迷糊...
    我都覺得走得就走...你係mel 讀完書..應該差唔多可以申請留係澳洲 =)
    係個邊真係冇咩壓力...小小地一份人工已經好夠洗...
    我應該2nd 會長住adelaide...melbourne我都未玩..應該會去的..
    到時候可以meet 一meet =) nice to meet you

    回覆刪除
  2. 想問下你...我其實同你差唔多問題我13/1 申請(我比晒D1263 FORM, BANK STATEMENT同埋工作證明比佢地),14/1 BODYCHECK,15/1 上網CHECK進度佢地收倒我個MEDICAL RESULT....跟住一路等到而家...我本身買左30號機票...而家好大可能要改..係呢段時間我真係唔想留係香港....好想快D番過去澳洲...我SEND左好多EMAIL去催佢地換來只係自動回覆GE信,我而家成日都茶飯不思...好煩...改機票都唔知要改到幾時...而家諗住改20/2,但我驚20/2之前佢都比唔倒我....真係好煩好煩....想問下你當初幾耐批左....?THANKS
    [版主回覆01/25/2013 23:42:11]can you see did they receive your 1263 form yet? u send to carins office by EMS ? That time, I checked that they received my 1263 form, and pay slip, and bank statement, after that day, i sent a email to them to enquiry when i can approve my visa, after one day, then approved. I didnt got any automatic email from immi...

    回覆刪除
  3. IMMI無叫我SEND...即我無比佢地抽查...係因為我以防萬一...順手ATTACH DOCUMENT 比佢地....跟住我係咁SD 去呢個EMAIL 催 2ndwhm.helpdesk@immi.gov.au ,我話我買左機票...但都係D自動回覆GE信....我等左12日la...我d朋友都係等幾日...至兩個禮拜...連補資料o個個fd都係等左1個月..我唔洗補唔知洗唔洗一個月呢....

    回覆刪除
  4. 你O個陣佢地收倒你GE BODYCHECK開始計等左幾多日先有AR?
    [版主回覆01/26/2013 08:37:15]所有野差唔多等左半個月

    回覆刪除
  5. 我而家真係好驚,我唔知幾時先飛倒去墨爾本,我有好多野都係嗰邊,好煩好煩><
    [版主回覆01/30/2013 15:06:00]如果個二簽係真既,唔洗驚既,一定會批,你買邊間機票呀? 改機票要一星期前通知呀...

    回覆刪除
  6. HELLO,我差唔多等左3個禮拜LA....SD EMAIL 去2ndwhm.helpdesk@immi.gov.au 都係得一封自動回覆信...好鬼煩...我都改左機票啦....改到2月26....我個2簽珍珠都無咁真...我係唔明點解佢地d辨事效率會慢成咁...我都已經一早attach埋d document比佢地..都唔知佢地搞乜~得到我成日都無心機~TT
    [版主回覆02/03/2013 07:18:40]好快手喎,,咁快已經到左MELBOURNE,,祝你新既一年係澳洲順順利利啦...
    https://www.facebook.com/hkbusanoppa LEE個係我FACEBOOK..
    [Ting Ting回覆02/02/2013 20:21:28]就係31號下晝5點靚中批左....超開心...而家人已在墨爾本啦^^

    回覆刪除