2012年10月9日星期二

我在馬六甲天氣晴 Day1 2012

由朋友Jason家 JOHOR BAHRU出發到馬六甲
和漂亮的媽媽拍照
真的很感謝收留我們
可以住在朋友家
馬來西亞屋企好大
有點像香港的村屋



一行四人
開始出發了
馬來西亞人開車實在太利害了
我心臟都跳埋出黎


沿途既景
開車開了三小時也是一樣
都是樹
原來馬來西亞是一個森林


到啦
整個馬六甲都充滿熱浪假期氣氛
成日睇旅遊節目都介紹這裡
終於有機會到啦




我們入住了 KOTA LODGE
個度個老闆娘好好笑 好NICE



去食LUNCH
熱辣辣既炒面


這個是我在馬來西亞最喜愛的飲品
100PLUS
味道跟寶礦力很像
100% MADE IN MALAYSIA =)


之後我們去了JASON 的朋友家
哇 實在太利害了
前院有自己種的紅毛丹



他們去了榴槤果園採了新鮮的給我們試
我家重薰是第一次吃榴槤呢
即開即食 鮮味無窮
一個字 正





小小榴槤
多多驚喜
打開極還是有


馬六甲小村落

在朋友家裡





附近還有MANGO樹
原來長這樣






馬六甲天氣超級熱
去飲返杯椰子冰
涼下



椰肉雪糕冰
堂食 椰子水任飲 =)

另外兩個來自馬六甲既朋友


超多人排隊

人生第一次見到咁多椰子


之後去了附近的沙灘



我家重薰真係笑死我
唔知點解差錯腳 D泥係軟既
半個身趺左落泥度

國際團友組合
(左起) 他們來自新加坡, 馬來西亞, 香港, 韓國



晚上去了SEAFOOD MARKET度食海鮮大餐
超大型的露天食市



這個用香蕉葉包住既魚肉
超妹味











馬六甲好好玩
好多好野食
晚上去了夜市行街街
飲啤酒







沒有留言:

發佈留言