2012年10月4日星期四

澳洲工作假期 ♥ 生活工作分享 (一)

其實都由澳洲返左黎香港有成2個幾月啦
香港真係變左好多
唯一冇變既係人工依舊

自己由讀IVE開始
我諗都有4年PART TIME經驗
無時停 又中意新鮮既我
大大話話PART TIME都有做過10幾份

出到黎做FULL TIME一年
儲下錢
準備要去NEW ZEALAND WHV
個一年
有做過OFFICE工 有做過SALES
我最憎就係OT唔比錢既工
我知香港係咁 但點解

最好既一份工
其實我真係想長做
唔洗盤點 擔擔抬抬 準時返工放工
冇壓力唔洗追數
人工都OK 就係係機場做FREE DUTY

記得自己係ZARA度做
明明放工 叫你打完卡 再出黎幫手
總之做到MANAGER叫你走為止
太唔公平 太過份
D MANAGER仲會鬧人無腦 (雖然唔係話我)
總之就係一個負能量好重既一個地方





2010年既11月
我出發去NEW ZEALAND WHV
其實NZ真係唔係一個搵錢既地方
因為人工唔高
好難儲倒錢
玩左一年 拎左一萬去
拎返萬幾返黎 我已經心滿意足
但係我肯定NZ既風景同生活
會令你一世難忘

我好感謝上天係NZ比左好多野我
我一位很好的韓國男朋友
還有世界各地的一班好朋友
我願意一世就係咁樣生活
一起返工放工
20幾個人住埋 一起煮飯 放工唱歌彈結他
攪大食會 吹水 飲啤酒
好美好既回憶
係我眼中 所有所有既野都充滿熱情溫暖同愛
次次諗起就想喊

2011年8月
我出發去澳洲WHV
其實點解我同男朋友突然會想去澳洲
係因為認識了很多朋友從澳洲WHV完後就到NZ玩
佢地都同我地講澳洲係一個搵倒錢既地方
所以我地都想去下這個金礦

頭一個月
講真 生活是苦的
澳洲太大太大太大啦
唔似NZ咁易就掌握晒
所以我地頭一個月撞左好多板

不過我點解咁中意WHV
就係擔佢多挑戰
錯過 下次就唔會再錯
比人扼過 就唔會比人再扼
唔挑戰下自己
永遠唔會知自己幾咁有彈力

採橙 我地試過得100一個星期
連租都COVER唔到
採蘆筍 一星期幾日工幾小時工作
我地做到連肚餓都唔記得左
採生菜 由早上7點做到晚上10點
做到手指都腫埋
包蘿蔔 7點做到9點 中間只有1個15分鐘休息30分鐘食飯
你都可以去飲水既 但機器係唔會停
都冇人會幫你 會CHI左SIN咁包包包 手又係腫晒

這些日子
有時放工累到唔想講野
更何況邊有心情煮飯
一係就星期日放假
煮晒一星期既飯
一係就係辛辣面囉

兩個月
做埋人工 10蚊-14蚊一個鐘既工
唔好抱太大期望去找工作
因為有陣時 未輪到你就係未到
係度 講英文重要 學歷完全唔重要 交朋友重要
資料搜集重要 懂開車重要
但運氣主動唔怕醜係最重要


日日放工幾夜幾眼訓都好
我都上網搵工廠電話
食完飯剩既時間就係打電話
請唔請人 有沒空缺
我信一日打十間 總會有一間

2012年10月
我地搵倒第1間白工工廠
自此衝上雲霄 平步清雲~

~續~



1 則留言:

  1. 好感動
    睇到你個BLOG
    好PUI服你的勇敢
    我都想踏出這步!!!!!!!!!!!
    只是礙於大學生身分
    又沒有足夠金錢:(
    [版主回覆11/29/2012 20:57:05]其實我都係想做就去做,
    因為好驚後悔, 愈後生去愈好,
    無咩野放唔低,
    睇你有幾想去做, 如果真係好想好想去
    就會不顧任何野就做嫁啦
    thank you for you comment to my blog
    hee 得閒就黎睇下啦

    回覆刪除