2012年10月8日星期一

[釜山] 金海國際機場 부산김해국제공항 Gimhae International Airport

從釜山市中心可到(沙上)轉搭機場快線

第4個站就到金海國際機場...
20分鐘就到...



如果自由行釜山的話
放心 不會迷路
沿途指示很清晰 中英都有




等待列車中 =)




這個是機場ARRIVAL出口


過馬路轉右就是坐列車到市中心



ARRIVAL 第3層


租車, 租電話


有便利店




這邊電梯上去就是DEPARTURE 第2層





男朋友幫我CHECK IN
安排WINDOW SEAT比我


有小量店舖
不過價錢.............


FOOD COURT 第1層
因為我班機係晚上10點
所以已經閉門了


仲有一間星巴克



離別前的照片
又要分隔兩地 =(




禁區
好細 一眼睇晒既機場


因為我有係網上既DUTY FREE SHOP買野
到時就係機場禁區度拎
順便講下 DUTY FREE個網平現場買好多
而且好多package買 好抵
而且做網頁既新會員
仲送USD5 DISCOUNT
http://www.shilladfs.com/cn/main.dfs

轉右 行到最尾
就會見到有3間DUTY FREE PICK UP SHOP (有廁所個邊)



有3間
自己去左邊間DUTY FREE網頁買野
就去返邊一間
我係係THE SHILLA DUTY FREE度買


最後機會 SHOPPING AGAIN
以下係你見到只有得咁多既SKIN CARE SHOP
 
 





BYEBYE BUSAN
男朋友的家鄉

沒有留言:

發佈留言